AN'ın AKIŞINDAN BUGÜN (21.02.2021)

Uzun bir süredir hayata geçirmeyi düşündüğüm fikirlerim arasında hep var olmuş olan ve aslında bugüne kadar gerek akademik kariyerimdeki uzmanlık alanlarım gerekse spiritüel alanda ilgimi çeken, eğitimlerini aldığım, seminerlerine katıldığım, kendimce anlam bulduğum ve ilgiyle araştırmakta olduğum tüm konularla ilgili kendi günlüklerimde yazmakta olduğum notlarımı bugünden itibaren katkı olması niyetiyle AN'ın Akışında Kalbime, Bilişime ve Hislerime gelenleri kendimce, dilim döndüğünce blog sayfamda paylaşmaya karar verdim.  Üniversite yıllarımda seçmeli derslerimizden birisi olan CTE (Computer Technology Education) dersimizde içerik etkinliğimiz gereğince kendi blog hesaplarımızı oluşturmuştuk.  2012'den bugüne (21.02.2021) herhangi bir dijital platformda yazılarımı paylaşmamıştım.  Taa ki bugüne kadar☺   Peki ne oldu da bugün blog sayfamı uzun bir kış uykusundan uyandırmaya karar verdim derseniz,  sanıyorum ki hayatın ertelemeye hiç gelmediğini diğer günlerden daha farklı bir yoğunluk ve farkındalıkla hissederek, bu güzel evrene, hayata, uzaktan yakından tanıdığım ve tanımadığım  tüm herkese katkı olmak, kendimden hatırlanabilecek güzel anılar bırakmak isteğiyle, belki oralarda bir yerlerde benim gibi benzer hislerde ve deneyimlerden geçmekte olan yoldaşlarımla bir anlığına kalpten kalbe selamlaşmak,  yolda yoldaş olmak ve en nihayetinde de bu varoluş yolculuğumda kendi ruhumun tekamülüne ışık tutmak bu kararımda beni harekete geçiren sebepler olmuştur.  

Tamam, karar verdim verdim de, eee peki hangi konuyu ele alarak başlasam diye düşünürken günün benim için anlam ve önemi gereği bugünün kendisinden başlamaya karar verdim.   Bugünün tarihine bakarken muhteşem bir uyumla rakamların bir araya geldiğini fark ettim ve dedim ki İŞTE BU! Bugünün konusu SAYILARIN SİHİRLİ İŞARETLERİ olmalı dedim.  Bizler bu kainatın dünyalı yolcularıysak inanıyorum ki bu yolculukta her şey bizlere gönderilmiş birer işarettir, tıpkı trafik levhaları gibi.  Haydi seninle birlikte bugünü kendi hislerimizle, kalbimizin rehberliğinde yorumlayalım. Ne dersin? 


21.02.2021 

Genel sayı kombinasyonuna baktığımda 2'ler ve 1'lerden oluşan bir tarih olduğunu görüyorum.  Daha sonra günün rakamsal değerini merak ettim ve sıfırları  eleyerek tüm sayıları topladım 2+1+2+2+2+1= 10 elde ettiğim iki basamaklı sayıyı da kendi içinde topladım 1+0= 1 ve 1 rakamına ulaştım.   1 rakamının bir çok yerli ve yabancı kaynaklardaki anlamı en temel anlamıyla "birlik ve bütünlük" anlamını sembolize etmesidir.  

Bu rakamların kendi içimde açığa çıkardığı anlamlara bakacak olursak:
- Yaşam içinde ikilikler-kararsızlıklar olsa da kalbimiz ve zihnimiz bir ve bütün yaşam amacımız ya da amaçlarımız doğrultusunda işbirliği içinde harekete geçebilirler. 
-Kendi duygu, düşünce, hissediş ve algılarımızla bir bütün olmak.
-AN'ın içinde, içten dışa kendimizle hem fizik bedenimiz hem de eterik bedenimizle birlik ve bütünlük duygusunun uyumunu yakalamak.

Etrafımızda dikkatimizi çeken, acaba bir anlamı olabilir mi sorusunu akıllara getiren sıklıkta görünür ve fark edilir olan bir çok şey (rakamlar, renkler, şekiller, semboller, yazılar, rüyalar, kuş tüyleri, şekilli bulutlar, gökküşağı, ışık yansımaları, sesler vb..) müthiş bir eş zamanlılıkla bizlere göz kırpıp eksenimizden geçebiliyor.  Tüm sembollerin evrensel anlamlarının olduğunu bilerek ve aynı zamanda da tüm bu sembollerin bizim onları yorumlayıp anlamlandırabilecek özellikte hepimizin algılarına uyumlu olarak geldiklerini de hatırlamamız, kendi hislerimiz ve içimizde açığa çıkan anlamlara güvenmemiz yaşam yolculuğumda bizlere büyük katkı sağlayacaktır. 

Sayıların anlamları ile ilgili daha fazla bilgim olsun diyenler için severek takip ettiğim bir Youtube kanalının linkini de sizlerle paylaşıyorum:



Paylaşımıma Denk Gelen Tüm Herkese Katkı Olması Dileklerimle...

❤TÜM ZAMAN VE MEKANLARIN ÖTESİNDEN SEVGİLER SELAMLAR❤

Comments

Popular posts from this blog

KWL

IMITATION AND CREATIVITY IN THE LEARNING PROCESS